Reklamační řád

  1. Při převzetí autoskla je kupující povinen autosklo zkontrolovat, a to jak při osobním dodání prodávajícím, tak při dodání přepravcem. Na pozdější reklamace viditelných vad (prasknutí, škrábnutí) nebude brán zřetel. Reklamovat lze pouze skla s na první pohled nepostřehnutelnou vadou (červená tečka mezi skly, rozlepená skla). 
  2. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen sklo důkladně překontrolovat. V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte a reklamujte u přepravce.
  3. Kupující může do čtrnácti dnů od doručení skla vrátit nepoškozené autosklo - buď řidiči rozvozu bez započtení nákladů na přepravu, nebo na vlastní náklady zasláním na adresu skladu prodávajícího. 
  4. Kladně vyřízené reklamace budou vyřešeny vystavením dobropisu, nebo doručením náhradního skla v nejbližším možném termínu a po předchozí dohodě obou stran.
  5. Tyto reklamační podmínky jsou doplňkem všeobecných obchodních podmínek
loading...